Så var fjärde veckan med Axon beach gjord. Tiden går fort när man har roligt! Har satsat stenhårt på träningen. Kosten går okej. Jag begär inte 100% av mig själv där, vet att jag skulle falla då. 
Men måtten går neråt och då är jag nöjd!
Jag känner mig pigg, glad, full av energi. 
 
Innan jag började med Axon beach hade jag gått ner: 
 
Vikt: -6,9 kg
Midja: -19 cm
Stuss - 15,5 cm
Lår: -9,5
Överarm: -3 cm
 
Efter fyra veckor med Axon beach har jag Totalt gått ner: 
1,6 kilo (försöker inte stirra mig blind på vågen, det är måtten som räknas!)
- 3 cm i midjan
2,5 cm runt höfterna
3,5 cm över naveln
0,5 cm runt låren
och oförändrat på överarm. 
 
Det tar sig! Det går sakta men jag är ute efter Hållbar förändring, med fokus på hälsa, välmående och träning. Jag tar hand om min kropp nu och jobbar med den, inte mot den. 
 
Som sagt, träningen har gått bra. Behöver dock bli bättre på att hinna med powerwalksen! 

1 kommentarer

madde

16 Mar 2014 18:20

Heja heja heja!!!!! superduktig, kram

Kommentera

Publiceras ej