Får lite kommentarer här om att jag inte uppdaterar och det är mest för att det inte finns så mycket att säga. Åkte för en vecka sedan till Teneriffa och såg fram emot en vecka att vila upp mig från öroninflammationerna och komma igång med träningen igen. Tji fick jag. Jag fick halsfluss vid ankomsten till Teneriffa och missade flera dagar på en extremt välbehövlig semester! 
 
Jag har mailat med Martin, som fint nog låter mig förlänga projektet med de veckor (5 för att vara exakt) som jag varit sjuk och det känns väldigt bra. För då kan jag liksom starta på ny kula nu och känna att jag inte hamnar efter på något sätt, utan gör det i min egen takt. 
Imorgon blir första träningspasset, har tränat ett pass i slutet av semestern på hotellet, samt gått lite lugna promenader. Hoppas på att få komma igång nu, jag LÄNGTAR. 
 
I övrigt har semestern varit lugn och skön med god mat och sol. 
Välbehövligt efter en tuff vår även om jag som sagt missade några dagar.
 
Så, snart kommer träningsinläggen dugga tätt här igen! 

1 kommentarer

Linda

21 Apr 2014 19:44

Det längtar jag efter! Har saknat dina inlägg ska du veta.

Kommentera

Publiceras ej