Så surt att fortfarande inte vara frisk.. missat över två veckors träning nu :( Men håller koll på maten. Har fått nytt pencillin som förhoppningsvis ska börja verka nu under helgen.
Missar trevliga konferensdagar i Uppsala i början av veckan, men vad ska man göra?

Under dessa två veckor som jag inte kunna träna har jag ändå minskat i mått vilket känns jättebra. Och i vikt.
1,2 i vikt (3 kilo sedan start)

Måttminskning sedan starten:
Midja: -5,5 cm
Höfter: -5,5 cm
Navel: -6,5 cm
Överarm: +0,5 cm
Lår: -1 cm

Inga häpnadsväckande resultat men jag vill inte heller stressa ihjäl kroppen utan ta steg för steg i denna förändring. Har som jag skrivit i tidigare inlägg även gjort en lång resa innan Axon Beach. Jag tar steg för steg och jag försöker att inte stressa upp mig. Jag kommer inte vara klar när projektet är slut, utan jag kommer fortsätta, steg för steg mot mina mål!

Jag har redan lärt mig väldigt mycket både om mig själv och träning under den här perioden. Vad jag gillar, vad jag har svårt för. Vad jag behöver öva mer på. Hur jag ska få upp grundstyrkan i kroppen. Vill nu bara bli frisk och fortsätta!

Kommentera

Publiceras ej