Åh, ljuva fredag.
Kroppen kändes nästan lite trött idag när jag skulle till gymmet efter jobbet. Jag kan förstå det faktiskt. Så nu blir det lite vila imorgon tror jag. 
 
En vecka med periodisk fasta är gjord. Jag mår jättebra och känner mig pigg och stark mesta delen av tiden. 
Träningen fungerar bra, men jag får inte till de dagliga promenaderna utöver all träning. Men det får komma in så småningom när allt är på plats. 
 
Helgen bjuder på kalas för sambon och bestyr inför det. 
Ha en härlig helg alla läsare! 

1 kommentarer

Anonym

22 Feb 2014 08:03

Jag hade det samma sak med mina promenader första veckan. Dom kom in i vecka två när jag också började gå 20min på löpbandet innan min styrketräning och sedan 20min efteråt.
Man hittar det tillslut. Jag bestämde mig för att inte stressa över det och satsa första veckan/veckorna på själva styrketräningen eftersom jag inte har någon större gymvana sen 5år tillbaka :)

Det enda jag tycker är svårt är att inte fortsätta äta på kvällen...Igår blev det till exempel popcorn med besättningen, inte mycket men ändå. Och visst jag kunde ha sagt "tack men nej tack" men ibland är det så tröttsamt att behöva förklara sig. Räcker med att man är tvungen att lägga energi på att man inte dricker alkohol och förklara sig där.
Men idag är en ny dag :)

Kommentera

Publiceras ej