Jag älskar min kalender.
Där fyller jag på med allt för att få vardagen, familjelivet att gå ihop. Jobbmöten, föräldramöten, frejas gymnastik. Vad ska vi renovera? I vilken ordning? Vad behöver vi köpa för höst och vinterkläder? Vad ska vi äta? Min kalender innehåller allt!

Det är en ringpärm som man kan fylla med valfritt innehåll, köpt på http://www.idesignlife.se
Jag valde kalendern, planeringsverktyget, veckomatsedel (med smart inköpslista att sätta framför!) och lite andra listor som jag inte visar här.
Jag älskar den. Inget mer leta på tusen ställen och ha olika block för olika listor.

Detta gör min vardag lite enklare. Vad har du för tips och trix för att få vardagen att flyta smidigare?

1 kommentarer

Josephine

23 Aug 2013 23:51

Så mysig blogg, måste följas :) Helt underbara foton du tar Malin :)! Kram

Kommentera

Publiceras ej