En vän jag träffat på boxpassen på Sats messade mig idag och frågade om jag ville med på ett prov-pass på Boot camp, genom http://www.xtremefit.se, i Vasaparken i Norrköping. En helt galen utmaning som jag för några månader sedan aldrig skulle vågat genomföra! 
 
Det var verkligen galet jobbigt. 75 minuter hårt pass med att springa, hoppa, skutta, plankan, olika övningar.. Men en riktig utmaning, Känner att jag verkligen vill bli smidigare och mer vältränad. Tränar just nu med mammafitness.se, Olga Rönnberg, och har tänkt göra det fram till årsskiftet. Men i vår ska jag nog hoppa på en sådan här bootcamp. Snacka om utmaning! 

3 kommentarer

dianasdrömmar

08 Aug 2013 07:57

Duktig, bra jobbat :) kram Diana

Annelie/ Svart, vitt & rött

08 Aug 2013 08:15

Oh, vad kul att du startat en blogg! Jag ser att du blivit träningstokig :-) Då är vi två :-) Jättekul att du gillar min blogg!! Tusen tack för titten och kommentaren! På återseende!

Prinsessorna på Bellevue

08 Aug 2013 09:02

Hmmm... Mammafitness, det vore väl något för mig... Verkar ju urjobbigt, din träning! Duktig du är!

Kraam
Petronella

Kommentera

Publiceras ej