I november fyller jag 35 och i februari fyller C. 40 år. Min pappa fyller 65 i september och min mamma 60 i mars. 
Det är en del kalas på gång minst sagt. Jag håller det ganska litet, tänker ha en tjejmiddag med mina vänner här i stan. Mer storslaget om fem år och kommer då bjuda in även vänner som bor längre bort. 
Men eftersom jag gillar mat så har jag redan börjat fundera på vad jag ska bjuda på. Och jag har en del planer. Jag läser och bläddrar i inspirerande kokböcker och det blir nog italienskinspirerad smårättsbuffé som det ser ut. 
 
Har också börjat planera C.s fest som ska vara lite större. Där blir det nog att beställa kallskuret men att fixa tillbehören själva = mindre kostsamt. 
 
Det är klart det krävs en del planering, men att planera fester, liksom att komma på bra presenter, det är jag ganska bra på, om jag får säga det själv. I nästa liv blir jag nog en partyplanner ;) 
 
 

3 kommentarer

✫ Fru Eriksson

18 Aug 2013 19:24

Oj,sååå mycket kalasande :)
Härligt foto/Kramar Annmi

Annelie/ Svart, vitt & rött

18 Aug 2013 21:40

Så många stora dagar framöver! Mycket firande :-) Vad kul! Ha det gott!

happyvardag

19 Aug 2013 21:23

Så skoj att festplanera......men ganska kostsamt. Kram Mia

Kommentera

Publiceras ej