Att springa, det kan inte jag. 
Nej, det har jag blivit itutad sedan första gympalektionen i skolan, hur oduglig jag är. Nu är det länge sedan jag hade en gympalektion. Jag har gått vidare och blivit den jag vill vara. I min träning och i det mål jag har så ingår det att börja springa en dag i veckan. Idag var jag och köpte ett par bra löparskor, för att skona rygg och knän. Dessa satt som gjutna på mig! 999 kr kostade de men jag hade en rabattcheck så de blev något billigare. Nu ska en långärmad löpartröja inhandlas och sedan är det bara att tuta och köra. 
 
Även Freja fick en del kläder idag, en skaljacka, en fleecejacka, en hood, ett par byxor och ett linne. När vi skulle betala i kassan och personalen sa vad det skulle bli, utbrast Freja: "OJ! Det var FÖR dyrt!", med betoning på FÖR. Haha. Ja inte är det billigt men nu tror jag vi har det mesta inför hösten. 

2 kommentarer

Ester

25 Aug 2013 20:38

Förskräckligt att någon kan få göra så mot ett barn. Det borde vara tvärtom. Du kan göra allt du vill och lite därtill! Kram Ester

dianasdrömmar

26 Aug 2013 06:49

Inte redo för hösten ännu, men ska börja shoppa loss nu kram Diana

Kommentera

Publiceras ej